---

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Aralık 2011 Pazar

Alex: "Kazanmamız Gereken Bir Maçtı"

Takımımızın Kaptanı Alex de Souza, önemli bir maçtan 3 puan ile ayrıldıkları için çok mutlu olduklarını ifade etti.

Maçın ardından yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulunan Alex de Souza, "3 puanın öncesinde beklenti açısından camia için çok büyük maçtı. Temmuz ayından beri süren süreçte kazanmamız gereken bir maçtı. Çok mutluyuz, çünkü iyi bir oyun ortaya çıkararak kazandık" dedi.

Alex, "Bizim kazandığımız şampiyonluk Sivas maçında belli oldu. Şampiyonluğu hak ederek kazandık. Bütün maçları kazanırken neler yaşandığı kendim gördüm. Aykut hocanın düşüncesine saygı duyuyorum" diye konuştu.

Bazı maçlarda dönem dönem forvet oyuncusu olarak oynatılması ile ilgili soru üzerine Alex, "Ben kendimi ileri uç oyuncusu olarak görmüyorum ama hocam görev vermeye devam verirse elimden geleni yapacağım" şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder