---

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Aralık 2011 Perşembe

"Özrü Kabul Ettim"


Fenerbahçemizde, Bursaspor maçında teknik direktörümüz Aykut Kocaman ile Emre Belözoğlu`nu karşı karşıya getiren tartışmanın ardından bugünkü antrenman öncesi bir toplantı gerçekleştirildi. Kocaman, toplantıda, Emre`nin özrünü kabul ettiğini söyledi. Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri`nde yapılan çalışma öncesinde teknik heyetimiz ve futbolcularımız bir araya gelirken, teknik direktörümüz Aykut Kocaman, milli futbolcumuz Emre Belözoğlu ve takım kaptanımız Alex`in yaptığı konuşmalar medya mensuplarıyla paylaşıldı.

Toplantıda öncelikle Bursaspor maçında oynanan futbol nedeniyle Aykut Kocaman`ın oyunculara teşekkür ederek, ``Maçta oynayan oynamayan herkesi yürekten tebrik ediyorum. Galatasaray maçından sonraki böylesine kritik bir maçta bu kadar iyi oynamak, sezonun en iyi oyununu oynamak, bu takımın kalitesine uygun bir davranıştı`` dediği belirtildi.

Kocaman`ın Emre Belözoğlu`yla aralarında geçen tartışmayla ilgili olarak ise, ``12 yıllık antrenörüm. İçim dışım bir. Hayatımda ilk defa bir oyuncuyla karşı karşıya geldim. Bir daha da böyle bir şey yaşayacağımı tahmin etmiyorum. Emre ile konuştuk. Özür diledi. Özür dilemek bir erdemdir. Hepinizin adına kabul ettim. Ancak bir daha asla böyle bir şey yaşanmayacak. Bu olay benim için kapanmıştır. Galibiyet sevincini kursağınızda bıraktığımız için ben de sizlerden özür diliyorum`` ifadelerini kullandığı kaydedildi.

EMRE: BUNDAN SONRA SORUN YARATAN KİŞİ OLMAYACAĞIM
Aykut Kocaman ile yaşadığı tartışma nedeniyle kadro dışı kalmaktan son anda kurtulan Emre Belözoğlu`nun takım arkadaşlarına yönelik konuşmasında, ``Olayın sıcaklığıyla çok yanlış bir tepki verdim. Böyle bir tepki vermek, takım içinde böyle bir ortam oluşturmak benim haddim değildi. Bundan dolayı herkesten özür diliyorum. Hocamdan da özür diledim. Bundan sonra sıkıntı yaratan, sorun yaratan kişi ben olmayacağım. Geçen sezon hep birlikte bir yürek ortaya koyduk. Onu elimizden almaya çalıştılar. Birlik olduk, buna karşı direndik, direnmeye de devam edeceğiz. Bir kez daha hocamdan, teknik heyetten, futbolcu arkadaşlarımdan, malzemecilerden, masörlerden, tüm ekipten ve bu olaya şahit olan büyüklerimden özür diliyorum. Hakkınızı helal edin. Yaptığımın farkındayım hocam. Günü kurtarmak için özür dilemiyorum. Bundan sonra da arkadaşlarıma saha içinde ve saha dışında yardımcı olabilmek için elimden ne gelirse yapacağım.`` ifadelerini kullandı.

ALEX: SAHA İÇİNDE OLAN SAHA İÇİNDE KALMALI
Kaptanımız Alex de Souza`nın ise, saha içinde olan şeyleri saha içinde bırakmaları gerektiğini kaydederek, ``Bence bu olayda bir iletişim kopukluğu oldu. Maçın tansiyonuyla oldu. Ben de bu tip şeyler yaşadım. Bunları unutmamız lazım. Futbolun doğasında böyle şeyler olur. Bu olayları saha içinde öldürelim, saha dışına taşımayalım`` dediği belirtildi. Toplantının alkışlarla sonlandığı açıklandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder