---

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Aralık 2011 Pazar

Yobo "Defans`ta Sorun Yok"

Nijeryalı oyuncumuz Joseph Yobo, kazanmak zorunda oldukları bir maçtan 3 puan ile ayrıldıkları için mutlu olduklarını söyledi.

Maçın ardından yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulunu Yobo, "Gerçekten zor maç oldu. Kazanmak zorundaydık. 3 puan için mutluyuz" dedi.

Serdar Kesimal’in performansı ile ilgili soru üzerine Yobo, "Serdar uzun bir aradan sonra aramızda. En son Bursaspor maçında beraber oynamıştık. İyi bir performans koyduğumuzu düşünüyorum birlikte. O bölgede çok opsiyonumuz var. Bekir çok iyi oynuyordu ancak sakatlandı. Bilica ile de zaman zaman oynuyorum. Bizim defans göbeğinde sorunumuz yok. Gelen ve giden oyuncular hep iyi bir performans sergiliyor, sorun yok" cevabını verdi.

Küçük oğlu Joe ilgili içinse Yobo, "Ben çocuğumu arada sırada maçlara getiriyorum. Beni bile sahada gösterebilecek kadar hakim ortama. Büyük maçların hepsine getirdim. Şanslı anları yaşıyoruz ve bana şanslı geliyor. Bundan sonra da maçlara getirmeye çalışacağım" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder